محصولات

ترازیاب اتوماتیک نیکون مدل AS-2C

از {{model.count}}

اصلی ساخت ژاپن

تعداد
نوع
67,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
ارسال به کل کشور

ارسال به کل کشور

تحویل یک تا دو روزه درب محل
بهترین قیمت

بهترین قیمت

بهترین قیمت روز تجهیزات
تضمین اصالت و کیفیت کالا

تضمین اصالت و کیفیت کالا

همراه با گارانتی معتبر
بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط

شرکت نیکون یکی از شرکت‌های ژاپنی پیشرو در زمینه‌ی تجهیزات اپتیکی نقشه‌برداری است. تجهیزات تولید شده توسط این شرکت در این زمینه عبارت‌اند از توتال استیشن‌های نقشه‌برداری، ترازیاب‌های اتوماتیک و انواع لوازم جانبی دیگر. ترازیاب‌های تولیدی این کمپانی به دلیل کیفیت ساخت بالا و عملکرد دقیق در شرایط آب و هوایی مختلف، جایگاه ویژه‌ای در بین مهندسین این رشته به خود اختصاص داده است. ترازیاب مدل AS-2C یکی از حرفه‌ای‌ترین ترازیاب‌های موجود در بازار است. در این ترازیاب از سیستم میرا کننده‌ی غیر مغناطیسی در کمپانساتور استفاده شده است که باعث می‌شود تأثیری از محیط‌های مغناطیسی در ترازیابی نگیرد. حرکت آهسته در جهت محور افقی در این ترازیاب توسط دو پیچ به شکل نامحدود صورت می‌گیرد که باعث می‌شود نشانه‌روی دقیقی بر روی هدف به شکل بسیار آرام و دقیق در هر دو جهت امکان‌پذیر باشد. این ترازیاب در برابر رطوبت هوا نیز مقاوم هست و می‌توان از آن در آب‌وهوای مرطوب هم استفاده کرد. جهت مشاهده‌ی حباب تراز این ترازیاب یک آینه‌ی قابل چرخش هم قرار گرفته است تا کاربر به‌خوبی بتواند از پشت دوربین تراز بودن دستگاه خود را کنترل کند. ترازیاب مدل AS-2C تلسکوپ قدرتمندی با بزرگنمایی 34 برابر دارد و برای خواندن زاویه افقی هم می‌توان از چشمی مخصوص آن استفاده کرد

ترازیاب NIKON AS2C اصلی:

شرکت نیکون یکی از شرکت های قدیمی و اصیل ژاپنی در زمینه نقشه برداری می باشد. تجهیزات اپتیکی و نقشه برداری شرکت نیکون انواع توتال استیشن ، ترازیاب های اتوماتیک ، لوازم جانبی از قبیل سه پایه و باتری و شارژر و … می باشد. دوربین های نقشه برداری نیکون به دلیل کیفیت فوق العاده بالا و عملکرد دقیق، از محبوبیت زیادی در میان مهندسان نقشه بردار برخوردار است. ترازیاب نیکون AS2C  از دقیق ترین های ترازیاب نیکون می باشد . این دوربین ویژگی های زیادی دارد. این ترازیاب دارای سیستم غیر مغناطیسی در کمپانساتور می باشد. این ویژگی باعث می شود تا ترازیاب تحت تاثیر میدان های مغناطیسی اطراف خودش قرار نگیرد.

برای حرکت آهسته در جهت افقی می توانید از دو پیچ کنار دستگاه بدون محدودیت استفاده کنید. با کمک این پیچ ها میتوانید نشانه روی دقیق و آرامی بسوی هدف خود داشته باشید. جهت بررسی حباب تراز این دستگاه یک آینه قابل چرخش روی آن تعبیه شده است. هر کاربر به خوبی میتواند تراز بودن دستگاه خود را با کمک آن کنترل کند.

ترازیاب نیکون مدل AS2C دارای تلسکوپ قدرتمندی با توان بزرگنمایی 34 برابر دارد . همچنین برای خواندن زاویه افقی میتوان از چشمی مخصوص دستگاه استفاده کرد. این ترازیاب در برابر گرد و غبار و رطوبت نیز مقاوم است و از آن میتوان حتی ردر شرایط آب و هوایی نامساعد نیز استفاده کرد.

مشخصات AS2C :

تصویر بسیار شفاف ، لنز نیکون تیوپ پر شده از گاز نیتروژن

حداقل فاصله فوکوس : 0.75 متر

دقت : 0.8 میلی متر در 1 کیلومتر رفت و برگشت

حساسیت تراز کروی : 10 دقیقه در هر 2 میلی متر

دامنه تصحیح : 12 دقیقه

درجه بندی لمب افقی 1 درجه ای

قدرت بزرگنمایی تصویر : 34 برابر

قدرت تفکیک : 2.5 ثانیه

قطر عدسی تلسکوپ : 30 میلی متر

میدان دید در فاصله 100 متر : 1 درجه و 20 دقیقه

وزن : 1.9 کیلوگرم

ابعاد : ۲۶*۱۴*۱۵ سانتی‌متر

ساخت کشور ژاپن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...